Dear Administrator,
I have set up a domain email service using serv00 for my small company, and the service is now fully operational. During my testing, I discovered that emails sent from our server are successfully delivered to Gmail addresses, but when sending emails to Outlook accounts, the messages are not received. Additionally, I received a bounce-back message indicating that our IP has been blacklisted.
Korzystam z serwera serv00 do konfiguracji domenowej skrzynki e-mail dla mojej małej firmy. Usługa poczty domenowej została już w pełni uruchomiona. Podczas testów zauważyłem, że e-maile wysyłane z naszego serwera poprawnie docierają do kont Gmail, natomiast wiadomości kierowane do kont Outlook nie są odbierane. Dodatkowo otrzymałem zwrotną wiadomość, która informuje, że nasz adres IP został umieszczony na czarnej liście.
my account : ariisrzb
email: lovreokolonc@outlook.com
Could you please help me resolve this issue?
Thank you for your assistance.
Best regards, [xiaofei]
Email Bounce-Back Explanation:
_This message was created automatically by mail delivery software.
A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:
youthxiaofei@outlook.com
host outlook-com.olc.protection.outlook.com [52.101.68.4]
SMTP error from remote mail server after pipelined end of data:
550 5.7.1 Service unavailable, Client host [77.79.248.165] blocked using Spamhaus. To request removal from this list see https://www.spamhaus.org/query/ip/77.79.248.165 (AS3130). [Name=Protocol Filter Agent][AGT=PFA][MxId=11BAF18A2AF0222D] [DB1PEPF000392[truncated]_